Sivut

sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

Neo Color II:lla värittämistä

Hankin tuossa parisen viikkoa sitten Koukussa kortteihin -tapaamisessa Askartelu Amaliasta Dove Medium nesteen ja kynän. Olen kokeillut monenlaisilla kynillä ja papereilla ja täytyy sanoa, että kyllä tulos on erilainen.

Pitkästä aikaa kaivoin esille Caran D'achen NeoColor II -kynät ja päätin kokeilla tuon kynän&nesteen kanssa.
Tilda leimattu ja väritetty akvarellipaperille ja täytyy sanoa että olen enemmän kuin tyytyväinen väritysjälkeen (joka ei aina onnistu edes tusseilla).
Nuo tossut taas on leimattu ja väritetty liukaspintaiselle paperille ja tulos ok.

Tulin itse siihen tulokseen että tuolla Blenderillä värittäminen onnistuu parhaiten akvarellipaperilla, ainakin minulle.


1 kommentti:

Tuija kirjoitti...

No hyvä, jos onnistuu. Minulle on Paperellasta tulossa tuo kynä ja aine. Toivottavasti minä onnistun myös.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails