Sivut

maanantai 19. syyskuuta 2011

Syksyn tunnustus

Sain Lilliltä aivan ihanan tunnustuken näin syksyyn. Kiitokset!





Minun pitäisi kertoa 10 asiaa itsestäni ja laittaa sitten tunnustus eteenpäin kymmenelle ihanalle blogille.  Ensimmäisen tehtävän ei pitäisi tuottaa minulle ongelmia, tunnetusti pidän itsestäni kertomisesta xD Mutta seuraava saattaa olla jo vaikeampi koska ihania blogeja on niiiiiiiiiiiiiin paljon.

1. Tykkään paljon kaikenlaisesta söpöstä :o)

2. Olen luonteeltani erittäin puhelias. Joskus liiankin kanssa.

3. Tykkään tehdä kaikenlaista käsilläni: kuten kortteilu, koruilu, käsityöt, ruoanlaitto ja leivonta ym.

4. Olen tällä hetkellä unelma-ammatissani: saan olla ihmisten parissa, satunnaisesti myöskin toteuttaa itseäni. Ja jokainen päivä on erilainen.

5. Lempivärejäni ovat pinkki, lila, limenvihreä.

6. Toiveenani olisi saada joskus punainen omakotitalo, jossa oli itselle todella iso (ja oma) askarteluhuone. Siellä saisi rauhassa askarrella ja levitellä tavaroitaan.

7. Inhoan todella korkeita ja etenkin ahtaita paikkoja.

8. Lauleskelen hyvin mielelläni.

9. Tykkään järjestyksestä, mutta kuitenkin inhoan siivoamista yli kaiken.

10. Olen kova jännittämään ja arka (vaikkei uskois).

Siis todella vaikeeta keksiä näitä.

Vaikea päättää kenelle kaikille tämän antaisin, mutta....
Annan siis Hannelle, Maijulle, Helille, Kahvinpavulle, Katuketun tassuista, Marikalle...

1 kommentti:

Niina kirjoitti...

Ja mullakin on sulle jotain blogissani :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails