Sivut

torstai 5. tammikuuta 2012

Cooking A to Z - Kirjain A

Saatiin isännän kanssa joululahjaksi jäätelökone. Kun valmistusaikaa saa varata pari päivää: astia pitää olla 24h pakastimessa ensin ja jäde-materiaalin 12h.
Päätettiin sitten että nyt tarttee vihdoinkin kokeilla ja helpoimalla eli sorbetilla.

Olin unohtanut tämän haasteen kokonaan ja mikä sattuma: valitsin sorbetin joka alkaa a-kirjaimella, niin kuin Lauran ja Hipun blogin, Cookin A to Z,  haasteen ensimmäinen ruoka tms piti alkaa a-kirjaimella: appelsiinisorbetin!

Sorbetti suklaa aika vauhdilla, mutta ehdin ottamaan siitä kuvan. Vaikkei kovin kaunis kuva olekaan:


Vaikka itse karppaankin, niin oli tätä pakko maistaa: hyvää oli, mutta makeaa :o)

2 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Jippii!!! Jippii!!! Voi että ihana kun osallistuit! Minä olisinkin kohta sinua muistuttanut (ihan varan vuoksi) :). Appelsiinisorbetti näyttää ja kuulostaa kyllä aivan ihanalta! Voi että haluttaisi kokeilla.. minulla on ikivanha jätskikone pölyä keräämässä kaapissa... vieläköhän se toimisi. Sinun pitää kyllä lähettää minulle tuo ohje! :)

Hippu kirjoitti...

Kiva, että osallistuit, ja sorbettikin kuulostaa ihanalta. :-)

Minä olen aina haaveillut jäätelökoneesta, mutta en ole koskaan semmoista saanut. Höh. Ja enhän minä tietysti semmoista tarvitsekaan, kun en (muka) syö jäätelöä koskaan, hehe.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails